تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/05/12 - 16:55
کد خبر: 403728

خرید دوج کوین(DOGE) از صرافی بیت ایمن

برای انجام این کار، ابتدا وارد بخش ثبت نام می شویم و اطلاعات خود را وارد می کنیم. سپس کدهای ارسال شده در ایمیل و پیامک را وارد می کنیم تا تایید آن ها صورت گیرد. با انجام این مرحله، ثبت نام ما به پایان می رسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، احتمالا تا کنون نام برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم را شنیده اید. در این مقاله قصد داریم، یکی از چند هزار ارز دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها را به شما معرفی کنیم. این ارز دیجیتال دوج کوین نام دارد. امروز با این رمز ارز محبوب آشنا می شویم و نحوه خرید دوج کوین از صرافی بیت ایمن را با هم یاد می گیریم. 

خرید دوج کوین(DOGE) از صرافی بیت ایمن

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) چیست؟

دوج کوین یک ارز دیجیتال نسبتا قدیمی است که پیدایش آن به 8 سال پیش باز می گردد. خالق دوج کوین که ظاهرا حوصله اش حسابی سر رفته بود، تصمیم گرفت برای شوخی با سازنده بیت کوین (ساتوشی ناکاموتو)، یک ارز دیجیتال بسازد. این ارز دوج کوین نام گرفت و در بازار با نماد DOGE نشان داده شد. با این که سازنده دوج کوین هدف خاصی از ساختن این رمز ارز نداشت، توانست از طریق آن بسیار مشهور و ثروتمند شود. ارزش دوج کوین بعد از گذشت چند سال میلیاردها دلار افزایش پیدا کرد و جایگاه آن در بازار کریپتوکارنسی به شدت ارتقا یافت. دوج کوین توسط ایلان ماسک بارها و بارها مورد حمایت قرار گرفت. از آن جایی که ماسک یک فرد قدرتمند و ثروتمند در جهان می باشد، توییت های او در مورد حمایت از دوج کوین به شدت روی قیمت آن تاثیر گذاشت. رشد قیمت های چند برابری در یک بازه زمانی کوتاه، دوج کوین را در میان سرمایه گذاران به شدت محبوب کرد. 

البته درباره پروژه دوج کوین برخی مسائل نا امید کننده هستند. به طور مثال، هر یک از رمز ارزها برای رفع یک نیاز به وجود آمده اند. دوج کوین نه تنها در ابتدای خلقت، بلکه حتی بعد از گذشت 8 سال چیزی برای ارائه نداشته است. استفاده از آن فقط در تراکنش های خرد روزانه مانند پرداخت های دوستانه یا کمک به خیریه و... امکان پذیر است. حمایت ایلان ماسک از این ارز، به نوعی آن را به حبابی برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است. البته این حباب می تواند مقدار زیادی باد شود و شما را در مدت کوتاهی میلیونر کند! با این حال سرمایه گذاری روی این ارز نسبت به بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ریسک بالاتری دارد. البته با توجه به کوچک تر بودن حجم بازار، درصد رشد آن می تواند بیشتر باشد. مثلا اگر در یک هفته بیت کوین 20% رشد کند، ممکن است قیمت دوج کوین 200% رشد کند!

خرید دوج کوین(DOGE) از صرافی بیت ایمن

قیمت دوج کوین چقدر است؟

میم کوین محبوب دوج، 20 سنت یا 0.2 دلار قیمت دارد. با نرخ تتر 25,700 تومان، قیمت آن معادل 5,300 تومان است. در بازه های روزانه و هفتگی، قیمت دوج کوین به ترتیب 2.62% و 7.84% افت داشته است. این خبر می تواند برای خریدارانی که فکر می کردند از رشد دوج کوین جا مانده اند خبری خوبی باشد! به یاد داشته باشید که یک سرمایه گذاری پر سود زمانی اتفاق می افتد که شما در قیمت های پایین خرید کنید و در قیمت های بالا دارایی خود را بفروشید. بازار دوج کوین حدود 27 میلیارد دلار ارزش دارد. این میزان ارزش، دوج را در رتبه 8 بازار کریپتوکارنسی قرار داده است. رتبه این ارز در ماه های گذشته بهتر هم بوده! مدت کوتاهی دوج کوین بالاتر از ریپل و کاردانو و در رتبه 4 و 5 بازار دیده می شد. با این حال، توان عبور از بایننس کوین را نداشت و هیچ گاه به رتبه سوم نرسید. گرچه خود بایننس کوین (BNB) هم نتوانست جایگاه خود را حفظ کند و آن را تسلیم تتر (USDT) کرد. البته در نظر داشته باشید که با رشد دوباره قیمت ارزها در بازار (پامپ)، احتمال بازگشت بایننس کوین به رتبه سوم و پایین تر رفتن تتر هم وجود دارد. اکنون که با دوج کوین و روند قیمتی آن آشنا شدیم، مراحل خرید این ارز دیجیتال از صرافی بیت ایمن را یاد می گیریم.

خرید دوج کوین(DOGE) از صرافی بیت ایمن

خرید دوج کوین از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

یکی از صرافی های P2P ایرانی که امکان خرید و فروش دوج کوین به صورت خرد و عمده را به شما می دهد صرافی بیت ایمن است. بیت ایمن یک صرافی پر سرعت و معتبر ایرانی است که 29 ارز دیجیتال مختلف از جمله دوج کوین، بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو، بایننس کوین، شیبا، ریپل و... در آن خرید و فروش می شوند. در ادامه در مورد مزیت های خرید دوج کوین از صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن به شما توضیح می دهیم. اکنون می خواهیم بدانیم که برای خرید دوج کوین باید چرا مراحلی را انجام دهیم. خب اول از همه، باید به سایت صرافی بیت ایمن مراجعه کنیم و وارد صفحه اصلی شویم. در صفحه اصلی، تمامی ارزهای موجود در صرافی با قیمت آن ها نمایش داده شده اند. برای خرید دوج کوین، روی دکمه خرید و فروش دوج کوین کلیک می کنیم. ابتدا ثبت نام و احراز هویت خود را انجام می دهیم تا امکان معامله برای ما فراهم شده و ایمنی حساب کاربری ما حفظ شود. 

برای انجام این کار، ابتدا وارد بخش ثبت نام می شویم و اطلاعات خود را وارد می کنیم. سپس کدهای ارسال شده در ایمیل و پیامک را وارد می کنیم تا تایید آن ها صورت گیرد. با انجام این مرحله، ثبت نام ما به پایان می رسد. مرحله مهم تری که جهت حفظ امنیت حساب کاربر و به دستور پلیس فتا در نظر گرفته شده است، احراز هویت می باشد. برای احراز هویت وارد حساب کاربری و بخش تکمیل اطلاعات کاربری می شویم و اطلاعات خواسته شده را تکمیل می کنیم. اکنون امکان معامله برای ما فراهم است و می توانیم به سادگی به خرید و فروش دوج کوین بپردازیم. 

چرا بیت ایمن؟

صرافی بیت ایمن علاوه بر امکان خرید و فروش دوج کوین، امکان معامله 28 ارز دیجیتال محبوب و آینده دار را به ما می دهد. در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال، می توانیم از امکانات دیگر این صرافی به صورت رایگان استفاده کنیم. امکاناتی مانند: کارمزد بسیار پایین معاملات، پاداش دائمی دعوت دوستان، عدم محدودیت در واریز و برداشت ارزی و ریالی، سرعت و امنیت بسیار بالا، کیف پول 3 امضایی، اخبار مهم، تحلیل ارزهای مختلف و آموزش های رایگان ارز دیجیتال در کنار چندین آپشن فوق العاده دیگر در صرافی بیت ایمن در اختیار ما قرار می گیرند. صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن همه چیز را برای آغاز فعالیت ما در بازار پر سود ارز دیجیتال فراهم کرده است. پس دیگر جایی برای درنگ باقی نمی ماند. همین الان به بازار پر درآمد ارز دیجیتال وارد شوید!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نفوذ مافیای قدرت در تعطیلی شنبه‌ها +فیلم
روش دریافت سریع‌تر ارز برای زائران حج تمتع
دستگیری ۳ قمه‌کش در بیمارستان در دلفان + ویدئو
واکنش غیررسمی مدیران پرسپولیس به حرف‌های نکونام
علت نیامدن شهاب حسینی همراه با پارسا پیرورفر برای اکران مست عشق مشخص شد
اسامی تمام کشتی‌گیران آزاد برنده سهمیه المپیک
مصوبه مهم مجلس درباره کاهش ساعت کاری کارمندان دولت
جزئیات رونمایی از نخستین عرضه اولیه امسال در بازار سرمایه
تعطیلی دانشگاه هلندی در پی حمله پلیس به دانشجویان حامی فلسطین
ملیحه محمدی مجری بی‌بی‌سی را شوکه کرد +فیلم
خودرو از شرکت‌های لیزینگ بخریم؟ +فیلم
شهادت یکی دیگر از فرماندهان حزب‌الله لبنان
سخنگوی سپاه: در حمله موشکی ۱۲ کشور به کمک اسرائیل آمدند
جذب دانش آموختگان دانشگاه‌های برتر در قالب امریه سربازی در دانشگاه تربیت مدرس
شنبه‌ها تعطیل می‌شود!
هشدار بارش سیل آسا به ۲۱ استان کشور
سیر تا پیاز وام تشویقی ازدواج دهه شصتی‌‌ها
هشدار جدی درباره کودتا در ترکیه
هوش مصنوعی گوگل با ویژگی‌های جذاب معرفی شد
لیست خرید جذاب اوسمار برای ۵ پست
دلیل تیراندازی در شرق تهران چه بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top